Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování – Tereza Kotková
Tereza Kotková
Bakalářská práce
Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování
Marketing and sales strategy of accommodation search engines
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzování marketingových on-line nástrojů vybraných rezervačních portálů. Teoretická část je věnována internetovému prostředí, ve kterém vyhledávače ubytování působí a marketingovým on-line nástrojům, které je možné za pomoci Internetu využívat. V části zabývající se internetovým prostředím je zakomponovaný stav e-commerce v České republice. Praktická část se zabývá třemi …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze marketing on-line tools of selected reservation portals. The theoretical part is devoted to the internet environment in which accommodation search engines operate and marketing on-line tools that can be used with the help of the Internet. In the section dealing with the Internet environment, the state of e-commerce in the Czech Republic is incorporated. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kotková, Tereza. Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování . Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce
Edita Koňárková -
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
Kateřina Macháňová -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Tribun EU s. r. o. - Knihovnicka.cz
Tamara Komínová -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská
Název
Vložil
Vloženo
Práva