Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování – Tereza Kotková
Tereza Kotková
Bachelor's thesis
Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování
Marketing and sales strategy of accommodation search engines
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzování marketingových on-line nástrojů vybraných rezervačních portálů. Teoretická část je věnována internetovému prostředí, ve kterém vyhledávače ubytování působí a marketingovým on-line nástrojům, které je možné za pomoci Internetu využívat. V části zabývající se internetovým prostředím je zakomponovaný stav e-commerce v České republice. Praktická část se zabývá třemi …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze marketing on-line tools of selected reservation portals. The theoretical part is devoted to the internet environment in which accommodation search engines operate and marketing on-line tools that can be used with the help of the Internet. In the section dealing with the Internet environment, the state of e-commerce in the Czech Republic is incorporated. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOTKOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování}. Online. Bachelor's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/s27g08/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kotková, Tereza. Marketingová a prodejní strategie on-line vyhledávačů ubytování . Liberec, 2019. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Tourism
Theses on a related topic
-
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce
Edita Koňárková -
Implementace nástrojů on-line marketingu do řízení cestovního ruchu v Hranicích
Kateřina Macháňová -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
Návrh on-line marketingové strategie pro společnost Tribun EU s. r. o. - Knihovnicka.cz
Tamara Komínová -
On-line marketingová komunikační strategie
Vendula Wiedermannova -
Měření on-line marketingových kampaní
Tereza Zloská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights