Mgr. Dana PODHAJSKÁ

Diplomová práce

Marketingová komunikační strategie Zlínských novin

The Zlin Newspaper´s marketing communication strategy
Anotace:
Práce pojednává o marketingové komunikační strategii regionálního deníku Zlínské noviny vůči jeho cílové skupině, čtenářům. Je rozdělena na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Analytická část postihuje vnitřní fungování deníku. Poukazuje na zásadní komunikační a obsahové chyby, nedostatky a bariéry, jež …více
Abstract:
This work deals with the marketing communication strategy of the regional daily newspaper Zlínské noviny towards it` s target group, readers. It is devided into three parts {--} the theoretical, the analytic and the project part. First part defines the basic theoretical ressources that links the whole theme. The analytic part affects the inner fuctioning of the newspaper. Showes and explains the fundamental …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Identifikátor: 2785

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
  • Vedoucí: PhDr. Magda Gregarová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PODHAJSKÁ, Dana. Marketingová komunikační strategie Zlínských novin. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2006

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.