Mgr. Dana PODHAJSKÁ

Master's thesis

Marketingová komunikační strategie Zlínských novin

The Zlin Newspaper´s marketing communication strategy
Abstract:
Práce pojednává o marketingové komunikační strategii regionálního deníku Zlínské noviny vůči jeho cílové skupině, čtenářům. Je rozdělena na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. První část vymezuje základní teoretická východiska, která se tématu dotýkají. Analytická část postihuje vnitřní fungování deníku. Poukazuje na zásadní komunikační a obsahové chyby, nedostatky a bariéry, jež …more
Abstract:
This work deals with the marketing communication strategy of the regional daily newspaper Zlínské noviny towards it` s target group, readers. It is devided into three parts {--} the theoretical, the analytic and the project part. First part defines the basic theoretical ressources that links the whole theme. The analytic part affects the inner fuctioning of the newspaper. Showes and explains the fundamental …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2006
Identifier: 2785

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2006
  • Supervisor: PhDr. Magda Gregarová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PODHAJSKÁ, Dana. Marketingová komunikační strategie Zlínských novin. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.