Význam pedagogické praxe pro povolání pedagoga – Mgr. Lenka Adámková
Mgr. Lenka Adámková
Bakalářská práce
Význam pedagogické praxe pro povolání pedagoga
The sense of pedagogical training practise for teachers
Anotace:
Tato práce pojednává o problematice pedagogické praxe v současném školství. Přibližuje poznatky celkově o pedagogické praxi a poté se zabývá jejím významem.Abstract:
This thesis is about the issue of pedagogical practice in contemporary school system. It describes knowlegde of teaching practice and then examining its meaning.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dmgx3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace a interakce v průběžně pedagogické praxi
Simona Ptáčková -
Artificial Intelligence in Pedagogical Practice
Karolína Šmídová -
Význam pedagogické praxe z pohledu studentů učitelství PdF UHK
Michaela Kovářová -
Odborná praxe v porodní asistenti z pohledu studentů
Alexandr Koranda -
Přínos uvádějícího učitele pro vstup do pedagogické praxe - sonda do praxe na vybraných MŠ v Karlovarském kraji
Romana STRNADOVÁ -
Autorita studenta učitelství v interakci se žáky v průběhu učitelské praxe
Michaela Ondráčková -
Přípravné řízení a jeho fáze z pohledu policejní praxe
Josefína Kellerová -
Strategie řízení školní třídy studenty učitelství v rámci učitelské praxe
Barbora Perná