Zvýšení kvality služeb v oblasti odbavení cestujících na letišti Praha Ruzyně – Bc. Věra Střihavková, DiS.
Bc. Věra Střihavková, DiS.
Master's thesis
Zvýšení kvality služeb v oblasti odbavení cestujících na letišti Praha Ruzyně
Quality improvement in passenger's check-in services at Prague Ruzyně Airport
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingem v souvislosti s trendem automatizace služeb v letecké dopravě. Práce je zaměřena na způsoby automatizace služeb poskytovaných na letišti Praha Ruzyně a to přímo na samoodbavení cestujících pomocí samoodbavovacích kiosků CUSS S3. Jedná se o nově zavedenou službu. Domnívám se proto, že je v tomto ohledu přínosné zjistit, zda se vlastník Letiště Praha, a. s. …moreAbstract:
This thesis deals with marketing in connection with the trend of automation in air traffic. The work is focused on automation services at Prague Ruzyně Airport; particularly on the passenger’s self check-in by using self check-in CUSS S3 kiosks. This is a newly established service. Therefore I believe it is beneficial to determine whether the Prague Airport takes the suitable action and whether it …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/min6k/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STŘIHAVKOVÁ, Věra. \textit{Zvýšení kvality služeb v oblasti odbavení cestujících na letišti Praha Ruzyně}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2010. Available from: https://theses.cz/id/s2eqns/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Nové technologie v odvětví služeb
Tomáš TACHECÍ -
Aktivátory a inhibitory sociálních médii ve vztahu k rozvoji MSP na příkladu MSP působících v sektoru služeb v Ghaně
John Amoah -
Analýza meziknihovní výpůjční služby v knihovně Třinec s přihlédnutím na službu Získej
Olga Maroszová -
Freight distribution by air in Kazakhstan - elaboration of Air Astana’s position in the Kazakh aviation market
Saltanat Yegiztayeva -
Letecká doprava a pozice společnosti Air Astana na kazašském leteckém trhu
Assel Utepbergenova -
Analýza spotřební daně Air Passanger Duty (APD) a její extrapolace
Radim Pospíchal -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků