Implementace vhodného způsobu informatické podpory pro tým obchodních zástupců – Karel Višnovský
Karel Višnovský
Diplomová práce
Implementace vhodného způsobu informatické podpory pro tým obchodních zástupců
Implementing appropriate method for the informatics support of the sales representatives team
Anotace:
Diplomová práce se zabývá implementací nástroje pro správu dat a nástroje pro řízení vztahu se zákazníky do týmu obchodních zástupců. Cílem práce je definování požadavků na tyto nástroje, jejich výběr na základě definovaných požadavků, vlastní implementace a následné nastavení vyhovující pro potřeby týmu obchodních zástupců. Diplomová práce se skládá ze dvou hlavních oblastí, jde o teoretickou a praktickou …víceAbstract:
The master thesis is focused on the implementation of data management tool and the tool for customer relationship management to the team of sales representatives. The goal is to define requirements for these tools, their selection was based on defined requirements, implementations and customization for the needs of the sales representatives team. The master thesis is divided into two main areas, theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49563
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Ota Novotný
- Oponent: Markéta Zajícová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49563
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Cloud Computing Effects On Enterprises in the Czech Republic and the European Region
Rahim Ahmadov -
Návrh a implementace datového skladu pro analýzu objemných heterogenních dat
Matúš Guoth -
Řešení vnitrofiremní komunikace a spolupráce s podporou IT
Václav Růt -
Klasifikace síťových útoků a detekčních metod
Matej Valúšek -
Analýza požadavků na CRM pro podporu obchodních týmů
Filip Franěk -
Využití systémů CRM v komunikaci se zákazníky
Barbora Prokopová -
Current and future trends in cloud CRM
Sebastian Nemček