Pavlína Pumprová

Diplomová práce

Marketingová strategie Safari Dvůr Králové

Marketing strategy of Safari Dvůr Králové
Anotace:
Cílem diplomové práce je detailně zmapovat zoologickou zahradu ve Dvoře Králové nad Labem se všemi jejími jedinečnostmi a to především safari, hotel i kemp, vycházejí z interní a externí analýzy. Na základě vlastního marketingového výzkumu analyzovat způsob, jakým se jednotlivé složky prezentují veřejnosti, jakou marketingovou strategii využívá, zhodnotit úspěšnost zvolené strategie, popřípadě navrhnout …více
Abstract:
The main target of the thesis is to give a detailed information about the Zoological Garden in Dvůr Králové nad Labem with its uniqueness of the safari part, hotel and camp based on internal and external analysis. According to marketing research is to be analized the ways of public presentation and marketing strategies. The evaluation of succesfulness of using strategies. New suuggestions and presentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
  • Vedoucí: Jana Valentová
  • Oponent: Ladislav Dragula

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55266

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch