Marketingová strategie Safari Dvůr Králové – Pavlína Pumprová
Pavlína Pumprová
Diplomová práce
Marketingová strategie Safari Dvůr Králové
Marketing strategy of Safari Dvůr Králové
Anotace:
Cílem diplomové práce je detailně zmapovat zoologickou zahradu ve Dvoře Králové nad Labem se všemi jejími jedinečnostmi a to především safari, hotel i kemp, vycházejí z interní a externí analýzy. Na základě vlastního marketingového výzkumu analyzovat způsob, jakým se jednotlivé složky prezentují veřejnosti, jakou marketingovou strategii využívá, zhodnotit úspěšnost zvolené strategie, popřípadě navrhnout …víceAbstract:
The main target of the thesis is to give a detailed information about the Zoological Garden in Dvůr Králové nad Labem with its uniqueness of the safari part, hotel and camp based on internal and external analysis. According to marketing research is to be analized the ways of public presentation and marketing strategies. The evaluation of succesfulness of using strategies. New suuggestions and presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55266
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
- Vedoucí: Jana Valentová
- Oponent: Ladislav Dragula
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55266
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová