Zhodnocení významu sociálních médií pro globální strategii značky vybrané firmy – Natálie Ringová
Natálie Ringová
Bakalářská práce
Zhodnocení významu sociálních médií pro globální strategii značky vybrané firmy
Evaluation of the importance of social media for the global brand strategy of the selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza a zhodnocení vlivu sociálních médií pro globální strategii značky firmy IKEA. Dílčím cílem je rešerše témat vztahu sociálních médií a strategie značky, marketingový mix a možnosti analýzy trhu, které jsou vysvětleny v teoretické části práce. Dílčím cílem praktické části je marketingová analýza firmy IKEA ve vybraných teritoriích s využitím SWOT analýzy, analýzy trhu …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse and evaluate the impact of social media on IKEA's global brand strategy. A sub-objective is to research the topics of the relationship between social media and brand strategy, the marketing mix and the possibilities of market analysis, which are explained in the theoretical part of the thesis. The sub-objective of the practical part is the marketing analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/xy7q8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Monika Palatková, Ph.D.
- Oponent: M.A. Jozef Ftorek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RINGOVÁ, Natálie. \textit{Zhodnocení významu sociálních médií pro globální strategii značky vybrané firmy}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/s2jqib/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní management a marketing / Mezinárodní management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Marketingová strategie značky Kofola na českém trhu
Kristýna Davidová -
Marketingová a komunikační strategie značky ZALANDO na českém trhu
Margaryta Antonova -
Marketingová strategie značky Nutella na českém trhu
Sofie Deliu -
Marketingová a komunikační strategie značky Rossmann na českém trhu
Barbora Dembická -
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Marketingová strategie značky Persil
Kateřina Neumannová -
Marketingová strategie značky HUGO BOSS na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Alena Nguyenová