Teaching English at Multigraded Schools – Mgr. Hana Dupalová
Mgr. Hana Dupalová
Master's thesis
Teaching English at Multigraded Schools
Teaching English at Multigraded Schools
Anotácia:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vyučování anglického jazyka na malotřídních školách. Práce se zabývá situací malotřídních škol a způsobem, jakým učitelé učí cizí jazyk na tomto typu škol. Teoretická část je zaměřena na malotřídní školy a práci učitelů na malotřídních školách. V teoretické části je analyzována také výuka angličtiny u mladších žáků. Kromě toho se teoretická část zabývá metodou CLIL …viacAbstract:
This diploma thesis is focused on teaching English language at multigraded schools. This thesis concerns with situation of multigraded schools and how the teachers teach foreign language at this type of schools. The theoretical part is focused on multigraded schools and the work of teachers at multigraded schools. Teaching English to young learners at multigraded schools is analysed in the theoretical …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s8gww/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2014
- Vedúci: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Učitelská profese pohledem začínajících učitelů
Tereza Bruknerová -
CLIL in Very Young Learners
Lenka Švecová