Postoj generácie Z k udržateľnosti v odvetví fast fashion – Tatiana Rothová
Tatiana Rothová
Diplomová práce
Postoj generácie Z k udržateľnosti v odvetví fast fashion
Postoj generace Z k udržiteľnosti v odvetví fast fashion
Anotace:
Hlavním cílem práce je analyzovat postoj mladých lidí patřících ke generaci Z k udržitelnosti v oblasti fast fashion, módy a nakupování. Vedlejším cílem je zjistit jejich postoj k nákupu oblečení z druhé ruky. Přínosem práce je upozornění na problematiku rychlé módy. K naplnění cílů je použit primární kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření a kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů …víceAbstract:
The main objective of the thesis is to analyze the attitude of young people belonging to Generation Z towards sustainability in the fast fashion industry, fashion and shopping. The secondary objective is to find out their attitude towards buying second-hand clothes. The contribution of the thesis is to highlight the issue of fast fashion. Primary quantitative research in the form of questionnaire survey …víceAbstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je zanalyzovať postoj mladých ľudí patriacich do generácie Z k udržateľnosti v odvetví fast fashion, móde a nakupovaniu. Vedľajším cieľom je zistiť ich postoj k nakupovaniu oblečenia z druhej ruky. Prínosom práce je poukázanie na problematiku rýchlej módy. K naplneniu cieľov slúži primárny kvantitatívny výskum formou dotazníkového šetrenia a kvalitatívny výskum formou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89849
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2023
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Aneta Novosadová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89849
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřební chování a udržitelná móda
Kristýna Zemanová -
Udržitelná móda v kontextu regionální kultury
Diana Yeralina -
Udržitelná móda a udržitelný prodejce očima českých zákazníků
Július Bartók -
Udržitelná móda v cirkulární ekonomice
Martina Horalíková -
Pomalá móda jako udržitelná alternativa
Michaela DUŠKOVÁ -
Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept
Lucie Plchotová -
Udržitelná móda jako součást cirkulární ekonomiky
Jitka PUDIVÍTROVÁ -
Udržitelná móda jako příležitost: prosazování alternativ k fast fashion
Nikola Režňáková