Postoj generácie Z k udržateľnosti v odvetví fast fashion – Tatiana Rothová
Tatiana Rothová
Master's thesis
Postoj generácie Z k udržateľnosti v odvetví fast fashion
Postoj generace Z k udržiteľnosti v odvetví fast fashion
Abstract:
Hlavním cílem práce je analyzovat postoj mladých lidí patřících ke generaci Z k udržitelnosti v oblasti fast fashion, módy a nakupování. Vedlejším cílem je zjistit jejich postoj k nákupu oblečení z druhé ruky. Přínosem práce je upozornění na problematiku rychlé módy. K naplnění cílů je použit primární kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření a kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů …moreAbstract:
The main objective of the thesis is to analyze the attitude of young people belonging to Generation Z towards sustainability in the fast fashion industry, fashion and shopping. The secondary objective is to find out their attitude towards buying second-hand clothes. The contribution of the thesis is to highlight the issue of fast fashion. Primary quantitative research in the form of questionnaire survey …moreAbstract:
Hlavným cieľom diplomovej práce je zanalyzovať postoj mladých ľudí patriacich do generácie Z k udržateľnosti v odvetví fast fashion, móde a nakupovaniu. Vedľajším cieľom je zistiť ich postoj k nakupovaniu oblečenia z druhej ruky. Prínosom práce je poukázanie na problematiku rýchlej módy. K naplneniu cieľov slúži primárny kvantitatívny výskum formou dotazníkového šetrenia a kvalitatívny výskum formou …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/89849
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2023
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Aneta Novosadová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89849
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Spotřební chování a udržitelná móda
Kristýna Zemanová -
Udržitelná móda v kontextu regionální kultury
Diana Yeralina -
Udržitelná móda a udržitelný prodejce očima českých zákazníků
Július Bartók -
Udržitelná móda v cirkulární ekonomice
Martina Horalíková -
Udržitelná móda a její vliv na marketingovou komunikaci značky weconcept
Lucie Plchotová -
Udržitelná móda jako součást cirkulární ekonomiky
Jitka PUDIVÍTROVÁ -
Udržitelná móda jako příležitost: prosazování alternativ k fast fashion
Nikola Režňáková -
Udržitelná móda a její vliv na spotřební chování
Leisan Zarifullina