Překonávání překážek při expanzi podniku do zahraničí – Bc. Victor Borodin, MBA
Bc. Victor Borodin, MBA
Diplomová práce
Překonávání překážek při expanzi podniku do zahraničí
Overcoming Barriers to International Business Expansion
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je poskytnout aktuální informace pro podniky, které chtějí expandovat do zahraničí, s přihlédnutím k teoretickým a praktických aspektům problematiky mezinárodní expanze do EU. Teoretická část této práce je zaměřena především na vyhodnocení mezinárodního podnikatelského prostředí. Budou předloženy důkazy dokumentující skutečnost, že důkladná orientace firem na daném …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to provide up-to-date information for businesses willing to expand internationally, taking into account both theoretical and practical aspects of relevant issues of international expansion into the EU. The theoretical part of this work focuses especially on evaluating the international business environment. Evidence will be provided to prove that in-depth market orientation …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a0m87/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavla Břečková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
International expansion of a small brewery
Sergei Vilkov -
International Franchising as a Method for Business Expansion
Darya Evgenjevna Karpushina -
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
Daria Ulianova -
Business expansion of Rohlik Group to Latin America
Arif Khalilov -
Niche cosmetic brands decising making on international expansion
Anna Marie Christel Penelope Schörnich -
How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Roxane Simondet -
Panela chemical-free alternative sugar. Its model of business and expansion to European Union countries
Juan Pablo Triana Delgado -
Leadership strategies for foreign women in the Indian business environment
Sofia Sakharova