Vztah sociální pedagogiky a andragogiky v oblasti vzdělávání – Bc. Šárka Šalomonová
Bc. Šárka Šalomonová
Diplomová práce
Vztah sociální pedagogiky a andragogiky v oblasti vzdělávání
The Relationship of Social Pedagogy and Adult Pedagogy in Education
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vztahu sociální pedagogiky a andragogiky v oblasti vzdělávání. Teoretická část je zaměřena na teoretické východiska a historii vzniku obou vědních disciplín. Předmětu a úkolu, kterým se obě vědní disciplíny zabývají a formami, které při své práci uplatňují. Ve všech oblastech, kterými se diplomová práce zabývá, dochází ke komparaci obou vědních disciplín, k hledání podobností …víceAbstract:
The thesis discusses the relationship of social education and andragogy. The theoretical part is focused on theoretical basis and history of origin of both disciplines. The object and task, which both disciplines deal with and forms that apply in their work. In all areas the thesis deals with, there is a comparison of both disciplines to search for similarities and specific differences. Empirical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šalomonová, Šárka. Vztah sociální pedagogiky a andragogiky v oblasti vzdělávání. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv společenského prostředí na úroveň sociální komunikace a vznik možných komunikačních bariér
David KOLÁŘ -
Lesní pedagogika jako předmět pro posouzení a hodnocení pomocí metody "flow"
Štěpánka Jouzová -
Montessori pedagogika v současné výuce angličtiny. Případová studie.
Klára BUCZKOVÁ -
Metody podnikového vzdělávání: přednáška vs. e-learning
Lenka Macurová -
Volba optimální metody vzdělávání pro výrobní organizaci
Tomáš Jakubec -
Pomůcky a metody vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami na základních školách
Nikola OTTOVÁ -
Pomůcky a metody vzdělávání žáků se souběžným postižením více vadami na základních školách
Nikola OTTOVÁ -
Metody a formy profesního vzdělávání úředníků statutárního města Zlína
Petra Bellayová