The role of New Media in a modern Marketing Communication – Anar Kabdylova
Anar Kabdylova
Bakalářská práce
The role of New Media in a modern Marketing Communication
The role of New Media in a modern Marketing Communication
Anotace:
Práce se zabývá definováním role nových médií v marketingové komunikaci. Termín média má mnoho různých definic a popisů. Autoři napsali tolik knih a každá z nich má vlastní verzi této definice. V této práci jsem provedla analýzu přehledu literatury, shromáždila informace z různých zdrojů, odhalila různé druhy médií a nejdůležitější jsem odhalila roli médií v marketingové komunikaci. Cílem práce je …víceAbstract:
The thesis deals with the defining the role of new media in a marketing communication. The term of a media has many different definitions and descriptions. Authors have written so many books and each of them has own version of this definition. In this thesis, I have made the analysis of literature review, have collected information from different sources, have revealed different types of a media and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/yyqyw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Magnitude of corporate communication with media
Hazal Yildiz -
Magnitude of corporate communication with media
Yury Kositsyn -
Integrated Marketing Communication and its social implications
Barbora Perglová -
New Types of Media and its Influence on the Corporate Communication
Ayoung Park -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze