Strategie řízení vybrané značky – Tereza Petránková
Tereza Petránková
Bakalářská práce
Strategie řízení vybrané značky
Branding building of selected brand
Anotace:
Bakalářská práce Strategie řízení vybrané značky se zabývá vybudováním značky od samotného počátku. Vytváří koncepci značky ručně vyráběných šperků včetně marketingové strategie. Teoretická část je zaměřena na na drobné podnikání a menší živnostenskou činnost. Praktická část je zaměřena na aplikaci teorie do praxe vytvoření celé značky tzn. název, logo, produkty atd. a celé marketingové strategie.Abstract:
The aim of this thesis is to create new brand. It focuses mainly on brand elements usage, brand personality, brand equity, brand building through and marketing communication.In practical part of study, I create a my own brand. Based on the findings, recommendations, which should make brand management, are formulated.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/22247
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Přemysl Průša
- Oponent: Ivan Civín
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/22247
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Řízení strategické změny ve vybrané průmyslové firmě
Tomáš Beier -
Uplatňování nástrojů participace veřejnosti ve strategickém řízení rozvoje měst na příkladu vybrané obce
Michaela KŘÍŽKOVÁ -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
Hildegard Liebl