Analýza činnosti a marketingové strategie firmy Strašidelná Praha – Eliška Lengálová
Eliška Lengálová
Bachelor's thesis
Analýza činnosti a marketingové strategie firmy Strašidelná Praha
Activity analysis and marketing strategy of the company Strašidelná Praha
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje rodinné firmě Strašidelná Praha. Jejím cílem je popsat a zhodnotit činnosti firmy a její marketingovou strategii. První kapitola pojednává o teoretických základech marketingu, jako je marketingový mix či SWOT analýza. Druhá část práce obsahuje základní charakteristiku firmy Strašidelná Praha, popis jejího marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí pomocí …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze and assess the operations and marketing strategy of a family company Strašidelná Praha. The first part introduces theoretical background of marketing, such as marketing mix and SWOT analysis. The practical part provides a presentation of company Strašidelná Praha, describes its marketing mix and analyses both external and internal environment through a SWOT analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50308
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2016
- Supervisor: Hana Chylíková
- Reader: Eva Hotovcová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie firmy Carpe Diem se zaměřením na spokojenost zákazníků
Michael Bíza -
Marketingová strategie podniku Doubravský Dvůr
Barbora ANTESOVÁ -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie vybrané pojišťovny
Veronika Nečasová