Eliška Lengálová

Bachelor's thesis

Analýza činnosti a marketingové strategie firmy Strašidelná Praha

Activity analysis and marketing strategy of the company Strašidelná Praha
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje rodinné firmě Strašidelná Praha. Jejím cílem je popsat a zhodnotit činnosti firmy a její marketingovou strategii. První kapitola pojednává o teoretických základech marketingu, jako je marketingový mix či SWOT analýza. Druhá část práce obsahuje základní charakteristiku firmy Strašidelná Praha, popis jejího marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí pomocí …more
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze and assess the operations and marketing strategy of a family company Strašidelná Praha. The first part introduces theoretical background of marketing, such as marketing mix and SWOT analysis. The practical part provides a presentation of company Strašidelná Praha, describes its marketing mix and analyses both external and internal environment through a SWOT analysis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 5. 2016
  • Supervisor: Hana Chylíková
  • Reader: Eva Hotovcová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50308

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod