Analýza činnosti a marketingové strategie firmy Strašidelná Praha – Eliška Lengálová
Eliška Lengálová
Bakalářská práce
Analýza činnosti a marketingové strategie firmy Strašidelná Praha
Activity analysis and marketing strategy of the company Strašidelná Praha
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje rodinné firmě Strašidelná Praha. Jejím cílem je popsat a zhodnotit činnosti firmy a její marketingovou strategii. První kapitola pojednává o teoretických základech marketingu, jako je marketingový mix či SWOT analýza. Druhá část práce obsahuje základní charakteristiku firmy Strašidelná Praha, popis jejího marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí pomocí …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze and assess the operations and marketing strategy of a family company Strašidelná Praha. The first part introduces theoretical background of marketing, such as marketing mix and SWOT analysis. The practical part provides a presentation of company Strašidelná Praha, describes its marketing mix and analyses both external and internal environment through a SWOT analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50308
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Eva Hotovcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50308
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie firmy Carpe Diem se zaměřením na spokojenost zákazníků
Michael Bíza -
Marketingová strategie podniku Doubravský Dvůr
Barbora ANTESOVÁ -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová strategie kavárny Kafebobule
Hana Kopecká -
Marketingová strategie restaurace Borgeska
Šancová Šancová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie vybrané pojišťovny
Veronika Nečasová