Eliška Lengálová

Bakalářská práce

Analýza činnosti a marketingové strategie firmy Strašidelná Praha

Activity analysis and marketing strategy of the company Strašidelná Praha
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje rodinné firmě Strašidelná Praha. Jejím cílem je popsat a zhodnotit činnosti firmy a její marketingovou strategii. První kapitola pojednává o teoretických základech marketingu, jako je marketingový mix či SWOT analýza. Druhá část práce obsahuje základní charakteristiku firmy Strašidelná Praha, popis jejího marketingového mixu a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí pomocí …více
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze and assess the operations and marketing strategy of a family company Strašidelná Praha. The first part introduces theoretical background of marketing, such as marketing mix and SWOT analysis. The practical part provides a presentation of company Strašidelná Praha, describes its marketing mix and analyses both external and internal environment through a SWOT analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Eva Hotovcová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50308

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod