Porovnání rozdílu ve spotřebním chování při nákupu potravin v kamenných prodejnách a on-line – Matouš Moc
Matouš Moc
Bakalářská práce
Porovnání rozdílu ve spotřebním chování při nákupu potravin v kamenných prodejnách a on-line
Contrast in Consumer Behavior: Grocery Shopping Brick-and-Mortar versus On-line
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním chování spotřebitelů v České republice v oblasti potravin v závislosti na preferenci kamenných a on-line prodejen. Teoretická část práce je zpracována formou literární rešerše, kde jsou shrnuty poznatky převážně z odborných článků vydaných za posledních pět let. Praktická část byla vypracována na základě dat z vlastního výzkumu, který byl veden formou dotazníkového …víceAbstract:
This bachelor's thesis compares consumer behavior in the Czech Republic regarding groceries, depending on their preference for brick-and-mortar and online stores. The theoretical part of the thesis is structured as a literature review, summarizing findings primarily from academic sources published in the last five years. The practical part was based on data from original research conducted through …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92419
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92419
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior in fast food restaurants
Eva Kulhavá -
Effectiveness of product placement on consumer behavior
Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar -
Consumer behavior towards telemarketing
Tinatin Kharaishvili -
Lifestyle and consumer culture
Alissa Oparina -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Consumer Behavior towards Purchasing of Luxury Goods
Nataliya Khaustova -
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
Kuspakova Kuspakova -
Going from Clicks to Bricks: Online Retailers to Brick and Mortar Shops
Roberto Jose Robleto Andonie