Bc. Kateřina Kysučanová
Diplomová práce
Regulace klamavé reklamy
Regulation of misleading advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá regulací klamavé reklamy. Cílem je analýza tohoto tématu a pozornost je rovněž věnována základním souvisejícím pojmům - reklamě, historii reklamy, popisu systému právní úpravy reklamy v České republice, zařazení pojmu nekalé soutěže do českého právního řádu a provedení její podrobné analýzy. Dalším cílem je popsat ochranu a prostředky proti nekalé soutěži. Poznatky teoretické …víceAbstract:
This thesis deals with the topic - regulation of misleading advertising. The aim of this thesis is to analyze this topic and attention is also paid to basic related topics - advertising, history of advertising, description of the legal system which has influence on advertising in the Czech Republic, to file the unfair competition in the Czech legal order and do a detailed analysis of it. I also describe …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cgvo4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2014
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Advertising Coca-Cola: Development of Language and Style in Advertising Texts of the Coca-Cola Company
Barbora BLAŽKOVÁ -
Klamlivá reklama ako nekalosúťažné konanie
Barbora Zubaľová -
Regulace sexistické reklamy
Barbora Urvová -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Regulace reklamy na internetu
Renáta Švarcová -
Regulace reklamy
Simona Meňhartová -
Regulace klamavé reklamy
Kamila Konárková