Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Kateřina NOVÁKOVÁ
Bc. Kateřina NOVÁKOVÁ
Master's thesis
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Burnout syndrome of pedagogical staff working with pupils with special educational needs
Abstract:
Tématem práce je syndrom vyhoření pedagogických pracovníků, kteří pracují se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy syndrom vyhoření, jeho fáze, projevy a možnosti prevence včetně supervize. Dále je popsána pracovní náplň jednotlivých pracovníků a možné krizové situace. Práce se zaměřuje na jednotlivé speciální vzdělávací potřeby žáků, způsob komunikace …moreAbstract:
The subject matter of the work is burnout syndrome in pedagogical staff who work with students with special educational needs. The theoretical part deals with the burnout syndrome, its phases, manifestations, and possible prevention including supervision. Furthermore, the job duties of individual pedagogical workers are described together with possible crisis situations. The thesis aims at individual …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/s3n8mz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÁKOVÁ, Kateřina. Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Eeducation: Counselling / Special Needs Eeducation: Counselling
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků
Barbora ŽEROTÍNSKÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights