Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Kateřina NOVÁKOVÁ
Bc. Kateřina NOVÁKOVÁ
Diplomová práce
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Burnout syndrome of pedagogical staff working with pupils with special educational needs
Anotace:
Tématem práce je syndrom vyhoření pedagogických pracovníků, kteří pracují se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy syndrom vyhoření, jeho fáze, projevy a možnosti prevence včetně supervize. Dále je popsána pracovní náplň jednotlivých pracovníků a možné krizové situace. Práce se zaměřuje na jednotlivé speciální vzdělávací potřeby žáků, způsob komunikace …víceAbstract:
The subject matter of the work is burnout syndrome in pedagogical staff who work with students with special educational needs. The theoretical part deals with the burnout syndrome, its phases, manifestations, and possible prevention including supervision. Furthermore, the job duties of individual pedagogical workers are described together with possible crisis situations. The thesis aims at individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVÁKOVÁ, Kateřina. \textit{Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/s3n8mz/.
Jak správně citovat práci
NOVÁKOVÁ, Kateřina. Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků pracujících se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika - poradenství / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků
Barbora ŽEROTÍNSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva