Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s.r.o. – Bc. Tomáš Mráz
Bc. Tomáš Mráz
Diplomová práce
Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s.r.o.
Trends in marketing communication and their implementation into practice of Emco, Inc.
Anotace:
Diplomová práce „Trendy v marketingové komunikaci a jejich implementace do praxe Emco spol. s. r. o.“ definuje pojmy marketing, marketingová komunikace, komunikační mix. Dále se závěrečná práce zabývá vlivem médií na efektivitu marketingové komunikace a charakterizuje trendy v marketingové komunikaci. Na základě získaných teoretických znalostí pak diplomová práce analyzuje marketingový a komunikační …víceAbstract:
Diploma thesis „Trends in marketing communication and their implementation into the practice of Emco, Inc.“ defines terms like marketing, marketing communication, communication mix. Diploma thesis in the following text deals with the influence of media on effectiveness of marketing communication and it characterizes trends in marketing communication. Based on this information diploma thesis analyzes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q0dbg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr