Destinační management Lednicko-valtického areálu – Šimon Balga
Šimon Balga
Bakalářská práce
Destinační management Lednicko-valtického areálu
Destination management of the Lednice-Valtice area
Anotace:
Bakalářská práce zkoumá existující alternativní přístup řízení destinace, který by bylo možné aplikovat v Lednicko-valtickém areálu, kde je málo aktivní a slabá destinační společnost. Vzhledem k potenciálu regionu je nutné zohledňovat aktuální atraktivity a profil návštěvníka. Cílem práce je definovat základní principy destinačního managementu a jejich porovnání se St. Gallenským modelem destinačního …víceAbstract:
The bachelor thesis examines an existing alternative approach to destination management that could be applied in the Lednice-Valtice area, which currently has a weak and inactive destination company. Given the region's potential, it is necessary to consider the current attractions and visitor profiles. The aim of the thesis is to define the basic principles of destination management and compare them …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Ida Rašovská, Ph.D.
- Oponent: Petr Štumpf, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Management obchodu a služeb / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Lifestyle and Consumer Culture
Kristine Sulakadze -
Destinační marketing - Královédvorsko jako produkt cestovního ruchu
Monika Čtvrtečková -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Produkty příjezdového cestovního ruchu v Podkrkonoší
Petr Hoška -
Destinační marketing Východní Moravy
Nikola Slováková -
Místní a regionální produkty a jejich role v podpoře rozvoje cestovního ruchu na Mělnicku
Dana Jandová -
Destinační marketing
Martina Moravcová -
Destinační marketing na území CHKO Jizerské hory
Markéta Horníková