Barbara Bláhová

Master's thesis

Online marketingová komunikace vybraného e-shopu

Online marketing communication of the selected e-shop
Anotácia:
Diplomová práce na téma „Online marketingová komunikace vybraného e-shopu“ se v teoretické části věnuje samotnému online marketingu, dále online komunikačnímu mixu a detailně rozebírá jednotlivé prvky online komunikačního mixu. Pro vyšší kompaktnost tématu je v teoretické části diplomové práce věnována pozornost aktuálním trendům a nástrojům online marketingové komunikace, oblasti e-commerce a nastavení …viac
Abstract:
The master thesis on "Online marketing communication of a selected e-shop" deals with the theoretical part of online marketing itself, the online communication mix, and the detailed analysis of the individual elements of the online communication mix. To make the topic more compact, the theoretical part of the thesis focuses on current trends and tools of online marketing communication, the field of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
  • Vedúci: Markéta Procházková
  • Oponent: Hugo Pelikán

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91774