Důvěra mezi studenty a vyučujícími na katedře psychologie v Olomouci – Bc. Hana KNÁPKOVÁ
Bc. Hana KNÁPKOVÁ
Diplomová práce
Důvěra mezi studenty a vyučujícími na katedře psychologie v Olomouci
Trust between students and teachers at FF UPOL Psychology
Anotace:
Diplomová práce se zabývá důvěrou mezi studenty a vyučujícími na katedře psychologie v Olomouci. Konkrétněji důvěrou studentů v jejich učitele. Respondenty tvořili studenti magisterského studia psychologie v Olomouci. Data byla získána prostřednictvím polostrukturovaného rozhovoru a analyzována pomocí zakotvené teorie. Cílem práce bylo zjistit, jaké chování na straně učitelů pomáhá vytvoření důvěry …víceAbstract:
The aim of the diploma is trust between students and teachers at the Department of Psychology in Olomouc. More specifically, students' trust in their teachers. The respondents were students of master's degree of psychology in Olomouc. Data were obtained by a semi-structured interview and analyzed using grounded theory. The aim of the work was to find out what behavior of teachers helps to build trust …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucie Viktorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KNÁPKOVÁ, Hana. Důvěra mezi studenty a vyučujícími na katedře psychologie v Olomouci. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Vyučování vybraných lidových tradic na základní škole za pomocí projektového vyučování.
Renata DOKOUPILOVÁ -
Využití aktivizačních metod ve vyučování českého jazyka na malotřídní škole (se zaměřením na jazykové vyučování)
Dana CHOCHOLÁČOVÁ -
Využití ICT u žáků středních odborných škol při vyučování a přípravě na vyučování
Karolina Vydrová -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Programované vyučování a výuka matematiky
Martin Bartolšic -
Integrace praktického a teoretického vyučování
Marie Zaoralová -
Přístupy k vyučování matematice v poválečném Československu
Lucie Petráňová -
Význam dialogického vyučování v procesu vzdělávání pohledem žáků
Markéta Smejkalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva