Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků – Bc. Andrea Skopalová
Bc. Andrea Skopalová
Bachelor's thesis
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Incentive and loyalty programs as a tool for building customer loyalty
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá motivačními a věrnostními programy jako nástrojem pro budování loajality zákazníků. Cílem práce je analyzovat současnou úroveň motivačních a věrnostních programů včetně jejich významů ve vybrané konkrétní společnosti, kterou je Lékárna U Floriána v Písku. Cílem práce je také navrhnout doporučení pro zlepšení stávajícího stavu marketingových komunikačních prostředků směrem …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the motivational and loyalty programs as a tool for building a customers loyalty. The aim of this work is to analyze the current level of the motivational and loyalty programs including their importance in the selected company, which is the Pharmacy at Florian in the town of Písek. The aim is also to devise the recommendation for an improvement of the current situation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/rkk1b/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Renata Vrchotová
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SKOPALOVÁ, Andrea. \textit{Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/s3xhn5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
Dalibor Hlava -
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní programy u maloobchodních řetězců
Žaneta Píšová -
Věrnostní programy vybraných retailových řetězců v České republice
Jana Vřesňáková -
Věrnostní programy v retailu
Linda Vithová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a nákupní chování zákazníků vybraných maloobchodních řetězců potravin
Tomáš Vejrosta