Problémy žáků se specifickými poruchami učení při osvojování cizích jazyků – Bc. Monika Mattasová
Bc. Monika Mattasová
Bachelor's thesis
Problémy žáků se specifickými poruchami učení při osvojování cizích jazyků
Problems of pupils with specific learning difficulties while learning foreign languages
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku výuky cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení. Teoretická část pojednává o charakteristice specifických poruch učení, jejich klasifikaci a obtížích, které mají žáci se specifickými poruchami učení při studiu cizích jazyků. Jsou v ní popsány postupy při jazykové výuce těchto žáků se zaměřením na výuku angličtiny, španělštiny a němčiny. Praktická …moreAbstract:
This bachelor’s project is focused on an issue of teaching of foreign languages to students with specific learning disabilities. The theoretical part covers characteristic of specific learning disabilities, its classification and difficulties, which have students with specific learning disabilities while learning foreign languages. It describes methods of teaching foreign languages to these students …moreKeywords
specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie dysortografie kompenzace kompenzační pomůcky multisenzoriální metoda komunikativní metoda metakognitivní strategie specific learning disabilites dyslexia dysgraphia dysorthographia compensation compensatory aids multisensorial method communicative method metacognitive strategies
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2010
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qe57k/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2010
- Supervisor: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Práce s žáky se specifickými poruchami učení na základní škole s využitím navržených didaktických pomůcek
Bohumila Sladká -
Specifické poruchy učení u dětí na prvním stupni základních škol.
Lenka PICKOVÁ -
Preferované metakognitivní strategie žáků 1. stupně základních škol
Anna HAVELKOVÁ -
Využití kartiček se slovy ve výuce angličtiny na úrovni A1 – A2 podle SERRJ.
Zdenka Jakoubková -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
Grammar Translation Method and Communicative Approach in Teaching English
Gabriela Vašátová -
Simulační metoda v rozvoji komunikační kompetence v odborném anglickém jazyce u studentů vyšší odborné školy zdravotnické
Zdeňka Schormová -
Předškolní výuka anglického jazyka: Metoda Helen Doron
Hana Schejbalová