Problémy žáků se specifickými poruchami učení při osvojování cizích jazyků – Bc. Monika Mattasová
Bc. Monika Mattasová
Bakalářská práce
Problémy žáků se specifickými poruchami učení při osvojování cizích jazyků
Problems of pupils with specific learning difficulties while learning foreign languages
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku výuky cizích jazyků u žáků se specifickými poruchami učení. Teoretická část pojednává o charakteristice specifických poruch učení, jejich klasifikaci a obtížích, které mají žáci se specifickými poruchami učení při studiu cizích jazyků. Jsou v ní popsány postupy při jazykové výuce těchto žáků se zaměřením na výuku angličtiny, španělštiny a němčiny. Praktická …víceAbstract:
This bachelor’s project is focused on an issue of teaching of foreign languages to students with specific learning disabilities. The theoretical part covers characteristic of specific learning disabilities, its classification and difficulties, which have students with specific learning disabilities while learning foreign languages. It describes methods of teaching foreign languages to these students …víceKlíčová slova
specifické poruchy učení dyslexie dysgrafie dysortografie kompenzace kompenzační pomůcky multisenzoriální metoda komunikativní metoda metakognitivní strategie specific learning disabilites dyslexia dysgraphia dysorthographia compensation compensatory aids multisensorial method communicative method metacognitive strategies
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qe57k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Lucie Procházková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Práce s žáky se specifickými poruchami učení na základní škole s využitím navržených didaktických pomůcek
Bohumila Sladká -
Specifické poruchy učení u dětí na prvním stupni základních škol.
Lenka PICKOVÁ -
Preferované metakognitivní strategie žáků 1. stupně základních škol
Anna HAVELKOVÁ -
Využití kartiček se slovy ve výuce angličtiny na úrovni A1 – A2 podle SERRJ.
Zdenka Jakoubková -
The Use of the Communicative Teaching Method in ELT at Czech State and Language Schools
Markéta Bojanovská -
Grammar Translation Method and Communicative Approach in Teaching English
Gabriela Vašátová -
Simulační metoda v rozvoji komunikační kompetence v odborném anglickém jazyce u studentů vyšší odborné školy zdravotnické
Zdeňka Schormová -
Předškolní výuka anglického jazyka: Metoda Helen Doron
Hana Schejbalová