Viktor Hřib
Bachelor's thesis
Podmínky omluvy v krizové komunikaci podniku
Apology Conditions in a Crisis Communication of a Company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Podmínky omluvy v krizové komunikaci podniku“ je analýza apologií v rámci krizové komunikace podniku. Společnosti, kterých tato práce týká, jsou Boeing a Disney. V první části jsou představeny aspekty podnikové krize a kritéria, prostřednictvím kterých jsou jednotlivé omluvy hodnoceny. V druhé části popisuji jednotlivé situace, jejich okolnosti a uplatňuji na ně kritéria …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis „Apology conditions in a crisis communication of a company is to analyse apologia within corporate crisis communication. Companies surveyed will be The Boeing Company and The Walt Disney Company. The first part introduces the aspects of a corporate crisis and the criteria which will be used for surveying the apologia. The next part describes each situation and its occurrences …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r3xvy/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2020
- Supervisor: Mgr. et Mgr. Tomáš Ondráček, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Švecová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Management / Business Management
Theses on a related topic
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Krizová komunikace během pandemie ve vybraném podniku
Barbora Diheneščiková -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Komunikace v managementu služeb
Lucia Šťastná