Lukáš Demovič
Bakalářská práce
Motion design v pohybe
CGI Motion Video
Anotace:
Cieľom bakalárskej práce je vypracovanie case study na tému CGI motion videa. Teoretická časť sa venuje disciplíne motion designu; Prvá kapitola sa zaoberá definíciou, históriou a využitím. Nasledujúce kapitoly sa venujú nástrojom dostupným pre motion designérov, alebo pravidlám a princípom, ktoré by mali dodržiavať. Tieto poznatky sú následne využité v spomínanej case study, vo forme krátkeho animovaného …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to develop a case study on the topic of CGI motion video. The theoretical part is devoted to the discipline of motion design. The first chapter deals with definition, history and use. The following chapters describe the tools available to motion designers, or the rules and principles they should follow. This knowledge is then used in the aforementioned case study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Demovič, Lukáš. Motion design v pohybe. Zlín, 2023. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design
Práce na příbuzné téma
-
Digitization of Folk Dances Using Motion Capture
Matúš Hajdin -
Možnosti využití zařízení Leap Motion pro terapeutické účely
Pavol Ulbrich -
Image Segmentation Using a Morphological Operator for Curvature-Driven Motion
Adam Vondráček -
Gaze-Related Eye and Head Motion for Virtual Agents
Jan Krejsa -
Počítačová grafika
Radim Pinkava -
Motion capture a jeho využití v indie herním průmyslu
Pavel Oliva -
Design cyklistické přilby založené na 3D skenovaní a 3D tisku
Matěj Martínek -
Design 3D tištěné sady prstových polorigidních a elastických ortéz horní končetiny
Martin Fries