Martina Hoštaková

Bakalářská práce

Význam medzinárodného obchodu v rámci ekonomického rozvoja Kambodže po roku 2004

Význam mezinárodního obchodu v rámci ekonomického rozvoje Kambodže po roce 2004
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na mezinárodní obchod Kambodže po roce 2004 a jeho význam v jejím ekonomickém rozvoji. V úvodu práce jsou uvedeny základní poznatky z teorie mezinárodního obchodu a jeho souvislosti s liberalizací světového obchodu. Následující část se věnuje vymezení aktuálních socio-ekonomických trendů Kambodže. V návaznosti na tuto kapitolu se práce soustřeďuje na analýzu těchto trendů …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on Cambodia's international trade after 2004 and its importance in its economic development. In the introduction, the basic knowledge of the theory of international trade and its connection with the liberalization of world trade is presented. The following section sets out the definition of current socio-economic trends in Cambodia. In connection with this chapter, the theses …více
Abstract:
Bakalárska práca je zameraná na medzinárodný obchod Kambodže po roku 2004 a jeho význam v jej ekonomickom rozvoji. V úvode práce sú uvedené základné poznatky z teórie medzinárodného obchodu a jeho súvislosti s liberalizáciou svetového obchodu. Nasledujúca časť sa venuje vymedzeniu aktuálnych socio-ekonomických trendov Kambodže. V náväznosti na túto kapitolu sa práca sústreďuje na analýzu týchto trendov …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Luděk Kouba, Ph.D.
  • Oponent: Petr Rozmahel, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod