Bc. Jana Zemanová

Diplomová práce

Marketingová strategie nestátního zdravotnického zařízení

Marketing Strategy of Private Medical Facility
Anotace:
Diplomová práce se zabývá implementací komplexní marketingové strategie nestátního zdravotnického zařízení provozované fyzickou osobou. Teoretická východiska práce dala základ pro stanovení nové strategie související se zlepšením služeb a komunikační úrovně v rozsahu vybraného zařízení.
Abstract:
The diploma thesis deals with the implementation of a comprehensive marketing strategy of a private practice held by a physical person. The theoretical base of work has provided a basement for establishing a new strategy related to the improvement of services and communication levels in all aspects of the selected medical facility.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jana Vodičková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting