Aneta Neumannová

Bachelor's thesis

Sportovní marketing

Sports marketing
Abstract:
Tato práce se zabývá sportovním marketingem a jeho aplikací v moderním sportu zvaném Pole dance. Začleňuje důvody a vznik tohoto sportu do celkové historie sportu. Popisuje kořeny pole dance, jeho důležité mezníky, zabývá se současnou organizací a dnešními potřebami sponzoringu pole dance a tím logicky otevírá možnosti uplatnění moderních metod, které dnes úspěšně přináší marketing a jeho dynamicky …more
Abstract:
This work is dedicated to Sports marketing and its application in modern sport called Pole dance. The thesis integrates the reasons and the emergence of this sport into the overall history of sport. It describes the roots of pole dance and its important milestones. Also it deals with contemporary organizations and todays needs of sponsorship and thus logically opens up the possibilities of applying …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2017
  • Supervisor: Markéta Procházková
  • Reader: Karel Čapoun

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69956

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management