Aneta Neumannová
Bakalářská práce
Sportovní marketing
Sports marketing
Anotace:
Tato práce se zabývá sportovním marketingem a jeho aplikací v moderním sportu zvaném Pole dance. Začleňuje důvody a vznik tohoto sportu do celkové historie sportu. Popisuje kořeny pole dance, jeho důležité mezníky, zabývá se současnou organizací a dnešními potřebami sponzoringu pole dance a tím logicky otevírá možnosti uplatnění moderních metod, které dnes úspěšně přináší marketing a jeho dynamicky …víceAbstract:
This work is dedicated to Sports marketing and its application in modern sport called Pole dance. The thesis integrates the reasons and the emergence of this sport into the overall history of sport. It describes the roots of pole dance and its important milestones. Also it deals with contemporary organizations and todays needs of sponsorship and thus logically opens up the possibilities of applying …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69956
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Markéta Procházková
- Oponent: Karel Čapoun
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69956
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sponzoring ve sportu
Michaela Repšová -
Sponzoring a reklama ve sportu
Lenka Schettlová -
Efektivita sponzoringu ve sportu handicapovaných v ČR
Pavel Janega -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Marketing ve sportu
Alexander Murad Babaev -
Komunikace se sponzory ve sportu
Michal Pospíšil -
Úloha sponzoringu ve sportu
Jakub Halás -
Využití sponzoringu ve sportu jako nástroje komunikačního mixu
Dagmar Valentová