Bc. Petra Štádlerová

Master's thesis

Sestavení marketingového plánu organizace a kritéria jeho efektivnosti.

Assembly marketing plan/organization and criteria of effectivity
Abstract:
Předmětem diplomové práce je tvorba marketingového plánu společnosti označující se jako předního výrobce suché výstavby, spadajícího do celosvětového francouzského stavebního koncernu. Teoretická část diplomové práce rozebírá podstatu marketingového plánu, definuje jednotlivá marketingová prostředí, segmentaci zákazníků a stanovuje přehled procesů a nástrojů k úspěšnému sestavení plánu. Aplikační část …more
Abstract:
The diploma study is concerned to do marketing plan of Company, the producers of plasterboard materials with membership of worldwide construction producer. Theoretic part analyze essence of marketing plan, describes each marketing environment, customer segmentation and define summary of processes and instruments to make successful marketing plan. The practical part is focused on the particular product …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2010
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance