Sestavení marketingového plánu organizace a kritéria jeho efektivnosti. – Bc. Petra Štádlerová
Bc. Petra Štádlerová
Master's thesis
Sestavení marketingového plánu organizace a kritéria jeho efektivnosti.
Assembly marketing plan/organization and criteria of effectivity
Abstract:
Předmětem diplomové práce je tvorba marketingového plánu společnosti označující se jako předního výrobce suché výstavby, spadajícího do celosvětového francouzského stavebního koncernu. Teoretická část diplomové práce rozebírá podstatu marketingového plánu, definuje jednotlivá marketingová prostředí, segmentaci zákazníků a stanovuje přehled procesů a nástrojů k úspěšnému sestavení plánu. Aplikační část …moreAbstract:
The diploma study is concerned to do marketing plan of Company, the producers of plasterboard materials with membership of worldwide construction producer. Theoretic part analyze essence of marketing plan, describes each marketing environment, customer segmentation and define summary of processes and instruments to make successful marketing plan. The practical part is focused on the particular product …moreKeywords
Marketingový plán marketingový výzkum situační analýza marketingové cíle marketingový mix segmentace zákazníků strategické plánování konkurence zákazník inovace trh akční plán. Marketing plan marketing research analysis marketing targets marketing mix customer segmentation strategic plan competition customer innovation market action plan.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2010
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/htmwc/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2010
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
The Marketing Plan For the SERVAAS Law Firm for 2017
Mariam Bayramyan -
Marketing plan for promotion of drawing course using the right-hemisphere method
Martina Hochmalová -
Identification and Management of Positive/ Negative Factors Influencing the Implementation of a Business Strategic Plan
Rustam Sabitov -
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
Monika Zámišová -
Segmentace zákazníků v hotelnictví
Kristýna Lagronová -
Segmentace zákazníků internetového obchodu pomocí RFM analýzy
Natálie Růžičková -
Model zákaznické segmentace e-shopu
Kristýna Koubová -
Segmentace zákazníků v podniku
Tereza Vlčková