Bc. Adela Šimčová

Diplomová práce

Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku

International marketing communication of a selected company
Abstract:
The aim of this thesis is to propose recommendations for the improvement of international digital marketing communication of a selected company operating in the Czech Republic, Slovakia, Poland and Hungary and to eliminate its shortcomings. As an internationally operating company, the selected digital communication tools - the company's website and Instagram accounts - are analysed in terms of the …více
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout doporučení pro zlepšení mezinárodní digitální marketingové komunikace vybrané společnosti působící v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku a odstranění jejích nedostatků. Jelikož se jedná o mezinárodně působící podnik, vybrané digitální komunikační nástroje – webové stránky a instagramové účty podniku – jsou analyzovány z pohledu kulturní charakteristiky daných …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta