Bc. Adela Šimčová

Master's thesis

Mezinárodní marketingová komunikace vybraného podniku

International marketing communication of a selected company
Abstract:
The aim of this thesis is to propose recommendations for the improvement of international digital marketing communication of a selected company operating in the Czech Republic, Slovakia, Poland and Hungary and to eliminate its shortcomings. As an internationally operating company, the selected digital communication tools - the company's website and Instagram accounts - are analysed in terms of the …more
Abstract:
Cílem této práce je navrhnout doporučení pro zlepšení mezinárodní digitální marketingové komunikace vybrané společnosti působící v České republice, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku a odstranění jejích nedostatků. Jelikož se jedná o mezinárodně působící podnik, vybrané digitální komunikační nástroje – webové stránky a instagramové účty podniku – jsou analyzovány z pohledu kulturní charakteristiky daných …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 1. 2024
  • Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta