Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu – Bc. Anna Bobková
Bc. Anna Bobková
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Analysis of marketing environment of chosen hotel
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí ve vybraném hotelu. Hlavním cílem práce je zhodnotit zařízení za použití marketingových analýz a dotazníkového šetření. Práce se dělí na 3 hlavní části, v první části práce jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, ubytovací a stravovací zařízení, 10 zásad spokojeného zákazníka a dotazníkové šetření …víceAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on the analysis of marketing environment of a chosen hotel. The essential target is to evaluate selected business enterpreneurship by using marketing analysis and questionnaire survey. The thesis is divided into 3 parts, where the first one explains terms such as the marketing, marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis, accommodation establishment, 10 principles of satisfied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/l15p4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOBKOVÁ, Anna. \textit{Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/s514sg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Sustainability in tourism on the example of accommodation facilities
Klára Šenková -
Implementation of environmental management elements in accommodation facilities in Prague
Ksenia Vizilo -
The strategy of introducing a new serviced residence to the Prague accommodation market
Alina Utkina -
Strategic analysis of accommodation facility in Prague
Giacomo Donini -
Identifikace rozdílů v povolovacím procesu – ubytovací zařízení vs. bytový dům
Aneta Jandová -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková