Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu – Bc. Anna Bobková
Bc. Anna Bobková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Analysis of marketing environment of chosen hotel
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí ve vybraném hotelu. Hlavním cílem práce je zhodnotit zařízení za použití marketingových analýz a dotazníkového šetření. Práce se dělí na 3 hlavní části, v první části práce jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, ubytovací a stravovací zařízení, 10 zásad spokojeného zákazníka a dotazníkové šetření …moreAbstract:
This Bachelor Thesis focuses on the analysis of marketing environment of a chosen hotel. The essential target is to evaluate selected business enterpreneurship by using marketing analysis and questionnaire survey. The thesis is divided into 3 parts, where the first one explains terms such as the marketing, marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis, accommodation establishment, 10 principles of satisfied …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/l15p4/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Sustainability in tourism on the example of accommodation facilities
Klára Šenková -
Implementation of environmental management elements in accommodation facilities in Prague
Ksenia Vizilo -
The strategy of introducing a new serviced residence to the Prague accommodation market
Alina Utkina -
Strategic analysis of accommodation facility in Prague
Giacomo Donini -
Identifikace rozdílů v povolovacím procesu – ubytovací zařízení vs. bytový dům
Aneta Jandová -
Návrh konkurenční strategie pro ubytovací zařízení
Šárka Jelínková -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková