Bc. Anna Bobková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu

Analysis of marketing environment of chosen hotel
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového prostředí ve vybraném hotelu. Hlavním cílem práce je zhodnotit zařízení za použití marketingových analýz a dotazníkového šetření. Práce se dělí na 3 hlavní části, v první části práce jsou vysvětleny pojmy marketing, marketingový mix, SWOT analýza, PEST analýza, ubytovací a stravovací zařízení, 10 zásad spokojeného zákazníka a dotazníkové šetření …more
Abstract:
This Bachelor Thesis focuses on the analysis of marketing environment of a chosen hotel. The essential target is to evaluate selected business enterpreneurship by using marketing analysis and questionnaire survey. The thesis is divided into 3 parts, where the first one explains terms such as the marketing, marketing mix, SWOT analysis, PEST analysis, accommodation establishment, 10 principles of satisfied …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2020
  • Supervisor: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
  • Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze