Přístup pedagoga k žákovi s hyperkinetickou poruchou na prvním stupni běžné základní školy – Michaela KOŤOVÁ
Michaela KOŤOVÁ
Diplomová práce
Přístup pedagoga k žákovi s hyperkinetickou poruchou na prvním stupni běžné základní školy
Approach of an educator to a pupil with ADHD in a primary school
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou dětí s ADHD na běžných základních školách. Cílem práce je zjistit, jaký je vztah mezi tím, jak učitelé na těchto školách žáka vnímají a tím, jak k němu přistupují. Porucha aktivity a pozornosti je nejprve představena v teoretické části práce z hlediska symptomů, etiologie a komorbidity jakožto východiska pro výběr vhodných intervenčních strategií. …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of children with ADHD in primary schools. The aim of the thesis is to find out what relationship is between how teachers perceive the pupils and how they approach them. ADHD is first presented in the theoretical part of the work in terms of symptoms, etiology, and comorbidity as the basis for the selection of suitable intervention strategies. These strategies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Říčan, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOŤOVÁ, Michaela. \textit{Přístup pedagoga k žákovi s hyperkinetickou poruchou na prvním stupni běžné základní školy}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/s57cc3/.
Jak správně citovat práci
KOŤOVÁ, Michaela. Přístup pedagoga k žákovi s hyperkinetickou poruchou na prvním stupni běžné základní školy. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Charakteristické projevy ADHD, možnosti a efektivita intervence speciálních center a poraden u žáků s poruchami aktivity a pozornosti
Cristina Vlášková -
Role výtvarné tvorby v kompenzaci a reedukaci jedinců s problémy a poruchami chování a emocí
Lucie Hájková -
Terapie a aktivity využívající koní u osob s poruchou pozornosti s hyperaktivitou, poruchami autistického spektra a posttraumatickou stresovou poruchou
Marie VLČKOVÁ -
Volnočasové a zájmové aktivity dětí a žáků s poruchami autistického spektra
Adéla ŽURKOVÁ -
Vliv pohybové aktivity a dalších metod při terapii generalizované úzkostné poruchy
Aneta Bílková -
Porucha pozornosti s hyperaktivitou u předškolních dětí
Lýdie Rejnartová -
Montessori pedagogika a její využití u dětí s poruchou pozornosti
Věra Engelová -
Projevy hyperkinetické poruchy pozornosti s hyperaktivitou v dospělosti
Stanislava Matulová