Využití motion grafiky v internetovém marketingu – Veronika Kubíčková
Veronika Kubíčková
Bachelor's thesis
Využití motion grafiky v internetovém marketingu
The Use of motion graphics in internet marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je návrh využití motion grafiky při propagaci zvolené firmy v prostředí internetového marketingu. V rámci teoretické části práce je vymezena problematika motion grafiky. V praktické části práce je v rámci případové studie vypracován konkrétní návrh motion grafiky pro zvolenou firmu fit4all CENTRUM pro využití na jejích webových stránkách. Pro návrh motion grafiky byly využity …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to design motion graphics for the promotion of a chosen company in internet marketing. The issue of motion graphics is defined in the theoretical part of the thesis. In the application part of the thesis, a specific design of motion graphics for the company fit4all CENTRUM for use on its website is developed within the case study. For the design were used graphical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
System engineering and informatics / Economic informatics / Web Technologies
Theses on a related topic
-
Vývoj a použití motion grafiky v audiovizuálním průmyslu
Nazar Skrynnyk -
Využití motion grafiky ve sportu
Kristýna HAVLICKÁ -
Využití motion grafiky ve sportu
Kristýna HAVLICKÁ -
1. Teoretická část: Vliv počítačových technologií na estetiku a vizuální podobu realizací projektů v oblasti vizuálního stylu firem, institucí, organizací, 2. Praktická část: Corporate design imaginární firmy s uplatněním motion grafiky ve ztvárnění vizuálního stylu.
Štěpánka ŠVARCOVÁ -
Motion design v komunikaci televizních stanic
Jakub Menda