Využívanie nástrojov e-turizmu na webových stránkach turistickej destinácie – Csilla Ballová
Csilla Ballová
Bakalářská práce
Využívanie nástrojov e-turizmu na webových stránkach turistickej destinácie
Využití nástrojů e-turismu na webových stránkách turistické destinace
Anotace:
Práce se zabývá analýzou vybraných nástrojů e-turismu obsažených na webových prezentacích měst a jejich zhodnocením s reálnou využitelností návštěvníky. Sekundárním cílem je porovnání výsledků výzkumu mezi jednotlivými věkovými skupinami návštěvníků. Úvod práce je zaměřen na cestovní ruch od jeho historie až po jeho současné trendy. Další dvě kapitoly, v rámci teoretické části práce, se věnují vybraným …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of selected e-tourism tools contained on the web presentations of the cities and their evaluation with the real usability of visitors. The secondary objective is to compare the results of research among the different age groups of visitors. The introduction is focused on tourism from its history to its current trends. The next two chapters, in the theoretical part …víceAbstract:
Práca sa zaoberá analýzou vybraných nástrojov e-turizmu obsiahnutých na webových prezentáciách miest a ich zhodnotením s reálnou využiteľnosťou návštevníkmi. Sekundárnym cieľom je porovnanie výsledkov výskumu medzi jednotlivými vekovými skupinami návštevníkov. Úvod práce je zameraný na cestovný ruch od jeho histórie až po jeho súčasné trendy. Ďalšie dve kapitoly, v rámci teoretickej časti práce, sa …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78221
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2019
- Vedoucí: Martin Luštický
- Oponent: Jitka Mattyašovská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78221
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový mix vybrané společnosti
Jakub Havel -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok