Denis HORÁK
Bachelor's thesis
Mystery shopping v bankovnictví
Mystery shopping in the banking
Abstract:
Předložená bakalářská práce se zaměřuje na marketingový výzkum technikou mystery shopping. Tato technika se používá při měření kvality poskytovaných služeb zákazníkům v široké škále odvětví. Teoretická část této práce poskytuje čtenáři teoretické znalosti z oblasti marketingu bankovních služeb a marketingového výzkumu, které jsou později využity v praktické části práce. Část praktická obsahuje představení …moreAbstract:
The presented bachelor thesis focuses on marketing research using mystery shopping technique. This technique is used in measuring the quality of service provided to customers in a wide range of industries. The theoretical part of this thesis provides the reader with the theoretical knowledge of marketing of banking services and marketing research, which is later used in the practical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORÁK, Denis. Mystery shopping v bankovnictví. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum lékárenské společnosti KOSMY a DAMIANA
Michaela Kaválková -
Výzkum spokojenosti zákazníků beauty salonu Goddess
Polina Tuniakina -
Výzkum zákaznické spokojenosti ve vybrané firmě (Česká spořitelna)
Roman Švéda -
Mystery Shopping
Aleš Tóth -
Analýza kvality CX vybrané služby metodou Mystery Shopping
Adéla Nováková -
Mystery shopping v knihovnách a jeho aplikace: projekt MyS3
Monika Machovská -
Využití mystery shoppingu v bankovnictví
Vojtěch BRABEC -
Výzkumné metody a nástroje designu služeb se zaměřením na využití pro mystery shopping v knihovnách
Magdalena Jirásková