Recursos persuasivos en la publicidad turística – Bc. Silvia Šusteková
Bc. Silvia Šusteková
Diplomová práce
Recursos persuasivos en la publicidad turística
The persuasive devices in tourism advertising
Abstract:
The thesis describes usage of the linguistic devices of persuasion in Tourism advertising and explains the importance of tourism to Spain.Abstract:
Práce popisuje použití persuasivních prostředků v reklamě na cestovní ruch a vysvětluje důležitost cestovního ruchu pro Španělsko.
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ncu9d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
- Vedoucí: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství španělského jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Venkovský cestovní ruch a jeho význam pro současný cestovní ruch
Nikola Chadrabová -
Cestovní ruch ve fašistickém Německu v letech 1930- 1945 a jeho vliv na cestovní ruch u nás
Anna Korešová -
Netradiční formy cestovního ruchu s důrazem na dobrovolnický cestovní ruch
Jakub Trembač -
Cestovní ruch na Jižní Moravě - kongresy, veletry a incentivní cestovní ruch
Pavla Vaculíková -
Projekt CALYPSO - "Cestovní ruch pro všechny" jeho význam pro cestovní ruch v ČR.
Jiří Sejkora -
Dopad pandemie COVID-19 na cestovní ruch v Karlových Varech a možnost jeho revitalizace
Karel Urbanec -
Cestovní ruch ve Spolkové republice Německo
Simona Tasevská -
Udržitelný cestovní ruch na Berounsku
Tereza Mudrová