Bc. Silvia Šusteková

Diplomová práce

Recursos persuasivos en la publicidad turística

The persuasive devices in tourism advertising
Abstract:
The thesis describes usage of the linguistic devices of persuasion in Tourism advertising and explains the importance of tourism to Spain.
Abstract:
Práce popisuje použití persuasivních prostředků v reklamě na cestovní ruch a vysvětluje důležitost cestovního ruchu pro Španělsko.
 
 
Jazyk práce: španělština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Monika Strmisková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Petr Stehlík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta