Artemii Busheev

Bakalářská práce

Customer preferences on the car market in the Central Europe

Preference klientů při nákupu nových vozů ve vybraných zemích EU: Německo, Česká republika, Polsko
Anotace:
Tato práce zkoumá faktory, které ovlivňují nákup vozů spotřebiteli v Německu, Polsku a České republice. Práce analyzuje odpovědi 633 lidi na 24 otázek, které byly použity v rámci explorativní faktorové analýzy. Studie odhaluje 6 možných faktorů pro lidi z Německa a 5 možných faktorů pro lidi z Polska a České republiky. Z této téze vyplývá, že němečtí spotřebitelé vnímají bezpečnost vozu jako nejdůležitější …více
Abstract:
This thesis investigates the factors that affect the purchasing decision of consumers in Germany, Poland and Czech Republic. The thesis is done with the use of a questionnaire where the answers are analysed using exploratory factor analysis. The study reveals 6 latent factors for the German sample, and 5 latent factors for the Polish and Czech samples. The thesis shows that German consumers conceive …více
 

Klíčová slova

Auto EU Vozidlo
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2023
  • Vedoucí: Vadim Semenenko
  • Oponent: Petr Procházka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88344