Eliška Straková

Bakalářská práce

Udržitelnost českých oděvních značek pohledem teorie paradoxu

Sustainability of Czech fashion brands from the paradox perspective
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, s jakými překážkami a bariérami bránícími udržitelnějšímu fungování se musí potýkat oděvní značky vyrábějící v České republice. Jaké má pro ně lokální výroba výhody či nevýhody, a co brání jejich zlepšování v souvislosti s udržitelností? Jejich manažeři se musí vypořádat s řadou rozporů souvisejících s udržitelností a ekonomickým růstem. Práce si klade za cíl zjistit …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to find out what obstacles and barriers preventing more sustainable functioning must be faced by clothing brands producing in the Czech Republic. What are the advantages or disadvantages of local production for them, and what prevents their improvement in terms of sustainability? Their managers have to deal with a number of contradictions related to sustainability …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 1. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Jaroslav Pašmik
  • Oponent: Zuzana Chytková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83628