Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu – Aneta Novosadová
Aneta Novosadová
Master's thesis
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Perceived brand equity of the brand Alpine Pro in the Czech market
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vnímanou hodnotou značky Alpine Pro na českém trhu. Analýza vnímané hodnoty značky Alpine Pro vychází z Kellerova modelu budování hodnoty značky, jehož smyslem je sestavení pyramidy rezonance značky. Vlastní výzkum v této práci je zaměřen na spotřebitele ve věkové kategorii 18-39 let a je realizován prostřednictvím online dotazníkového šetření. Práce si klade za cíl zjistit …moreAbstract:
The Master's Thesis examines the perceived brand equity of the brand Alpine Pro in the Czech market. The analysis of the perceived brand equity of the brand Alpine Pro is based on the Keller's customer-based brand equity model, which explains the creation of the brand resonance pyramid. The actual research in this work is aimed at consumers in the age group 18-39 years and is conducted through the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73689
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2018
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Václav Stříteský
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73689
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Brand building vybrané glampingové značky
Lucie Vlachová -
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
Elena Chadžieva -
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko -
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló